Het actualiseren van dossiers

Uw administratie weer op orde

Het komt regelmatig voor dat dossiers niet meer actueel zijn. De geldverstrekker brengt het intermediair niet altijd op de hoogte of weigert vanuit privacy overwegingen informatie over de gezamenlijke relatie te delen. ActievBeheer kiest wat dat betreft voor de kortste weg. Door in contact te treden met uw relatie is het dossier eenvoudig weer up to date en heeft u blijk gegeven van dat u aan hem of haar denkt. Tijdens het gesprek verwerken wij de informatie in het dossier. U kunt daarbij denken aan het bijwerken van;

  • telefoonnummers
  • e-mail adressen
  • inkomensgegevens
  • hypotheekgegevens
  • woningwaarde

Het actualiseren van dossiers resulteert direct in nauwkeuriger signalen die zowel voor u als uw relatie van meerwaarde zijn. Dankzij geactualiseerde klantgegevens kunt u uw klant gericht benaderen voor een verantwoorde hypotheek berekening of aanpassing van de topopslag.