Consumenten informatie

ActievBeheer ondersteunt financieel advieskantoren bij de klantcontactstrategie en het bedienen van bestaande klanten. Uw adviseur monitort continu uw financiële situatie en informeert u periodiek over verbeter- of besparingsmogelijkheden. Om deze controle en monitoring actueel te houden heeft uw adviseur actuele data van u nodig zoals inkomen, waarde woning, hypotheekschuld.

Medewerkers van ActievBeheer nemen met u contact op om te verifiëren of de informatie die in de beveiligde klantomgeving geadministreerd staat nog steeds correct is. Dit doen zij veelal telefonisch en gebeurt onder andere in het kader van de zorgplicht en het beheer van uw klantdossier. Dat is in uw belang. Als uw financiële gegevens correct zijn geadministreerd dan kunnen wij u op de hoogte houden van actuele besparings- of verbetermogelijkheden.

Medewerkers van ActievBeheer zijn tijdelijk in dienst bij uw advieskantoor en hebben een beperkte bevoegdheid. Zij zullen u nooit van advies voorzien; daarvoor is uw adviseur nog steeds het eerste en beste aanspreekpunt.

Wanneer er contact met u wordt opgenomen, kunnen de volgende onderwerpen naar voren komen:

  • is de waarde van uw woning zo gestegen dat u misschien in aanmerking komt voor een rentedaling?
  • is rentemiddeling een interessante optie voor u?
  • kan de premie op de overlijdensrisicoverzekering misschien omlaag?
  • wat zijn de opties aan het einde van de looptijd van de aflossingsvrije hypotheek?
  • blijven uw woonwensen gelijk naarmate u ouder wordt?

Zolang u klant bent wil uw financieel adviseur uw persoonlijke situatie monitoren om u beter van dienst te kunnen zijn.