Dienstverlening

ActievBeheer kan voor u de rol invullen om bestaande klanten van uw advieskantoor te benaderen.

Naast telefonisch contact bieden wij u een breed scala van mogelijkheden aan, om u te ondersteunen in het klantcontact. Uw klantcontactstrategie kunnen wij ondersteunen door middel van post, mail, sms, brochures en brieven.

U kunt kiezen uit verschillende invalshoeken:

  1. Wij bellen (een deel van) uw klanten om gegevens te actualiseren of ontbrekende gegevens aan te vullen (bijvoorbeeld e-mailadressen, inkomen, actuele woningwaarde, actuele schuldrest). Het voordeel hiervan is dat u betere signalen krijgt (bijvoorbeeld topafslag), betere berekeningen kunt maken (hypotheekcheck) en contactgegevens weer up to date zijn (bijvoorbeeld voor een e-mailnieuwsbrief).
  2. Wij kunnen uw klanten benaderen op basis van concrete signalen uit uw portefeuille. Denk daarbij aan signalen zoals:
    • besparing overlijdensrisicopremie;
    • besparing hypotheek;
    • verlagen topopslag;
    • renteverlenging;
    • aflossingsvrije hypotheek en nu!
  3. Wij kunnen uw klanten benaderen op basis van specifieke acties die uw kantoor wil initiƫren, afhankelijk van uw portefeuille en doelgroep. Als voorbeeld: Denk daarbij aan het benaderen van;
    • klanten met een hoge rente (en die nog maar enkele jaren te gaan hebben tot hun renteverlenging);
    • klanten die mogelijk naar NHG kunnen oversluiten;
    • klanten (senioren) die mogelijk willen verzilveren;
    • klanten met een leeftijd (50 tot 57) waarbij het pensioeninkomen nog geen rol
    • gaat spelen bij het oversluiten of verlengen van hun hypotheek;
    • klanten met een ltv lager dan 80% of 60%.
  4. Wij voeren voor u een klanttevredenheidsonderzoek uit en helpen u daarmee om uw dienstverlening te verbeteren. Tijdens dit onderzoek is het mogelijk om direct aan uw klant te vragen of hij of zij aanvullende financiƫle vragen of wensen heeft.
  5. Invullen van uw zorgplicht en servicemodel. De zorgplicht is niet een last maar biedt u een kans om uw bestaande klant pro actief te benaderen. Kifid en invulling van de zorgplicht, lees meer

Werkwijze

Wij bepalen samen met u de klantcontactstrategie en richten het proces volledig voor u in.

Bestaande klanten benaderen we door middel van post, mail en sms, uiteraard altijd gevolgd door een telefonisch contactmoment van mens tot mens. Wij nemen telefonisch contact op met bestaande klanten en leggen de klantcontacten en gemaakte afspraken vast. Uiteraard updaten wij klant- en productgegevens namens u in het CRM.